Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-18, 18:39   #11
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til gjærbakst i 70-årslag

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har du prøvd tangzhongmetoden? Har sett Krem-Elin bakt med den på insta, men har ikke kommet så langt at jeg har prøvd det selv. Syns du bakverket blir bedre og saftigere altså?

Ja, jeg har prøvd både søt gjærdeig og vanlig gjærdeig. Det er merkbart saftigere og mykere, men det er egentlig naturlig siden væskemengden er så stor tenker jeg.
Jeg har gått over til å bare bruke denne metoden når jeg baker gjærdeig, veldig fornøyd.
Et lite obs i disse oppskriftene til kremelin, jeg synes hun bruker mye salt, så jeg reduserer alltid mengden.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat