Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-17, 09:09   #60
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, hvor mange inviterer man i konfirmasjon? Det går ikke lenger enn til tanter og søskenbarn, vel?

Vi kan altså ha det på Øen, om nødvendig.

Man bestemmer jo selv hvem og hvor mange man inviterer. Jeg har en venninne og hun inviterte Gud og hvermann føltes det sånn. Til middagen inviterte hun vel alt av egne tanter, onkler og søskenbarn, i tillegg til nære venninner.(litt usikker hvor mange av dem, jeg var invitert, men var i konfirmasjon til niesa) Til kaffen var enda flere venner og kollegaer invitert. Nå var det ingen far til konfirmant inne i bildet, så mulig hun følte hun måtte kompensere for det.

Jeg har foreløpig tenkt å invitere besteforeldre, faddere, tante, onkel, søskenbarn(2 stk), så får vi se hva faren tenker.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv