Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-17, 08:05   #52
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg kan være motvekten her, og si at det også er ganske vanlig å ikke bestille tre og et halvt år i forveien. Da eldste vår skulle konfirmeres, så tok vi kontakt med de vanlige lokalene etter at vi hadde fått datoene - bare for å oppdage at folk hadde reservert alt for årevis siden. Jeje, tenkte jeg, og tok kontakt med den koseligste barnehagen i området og en skole der en venn av meg jobber, og begge kunne låne(!) bort lokale mot at vi vasket etter oss. Vi endte på personalrommet på skolen (stort og lyst og med takterrasse), og disponerte også skolekjøkkenet.

Jeg hadde mye mer glede av å brette servietter og lage bordkort i ukene før konfirmasjonen, enn å orge med dette i flere år. Jeg har også 2005-unge, og jeg kommer nok ikke til å tenke så mye over dette før i 2019 om jeg kjenner meg selv rett.

Darth er ikke aktiv