Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-16, 13:46   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg tror vi kanskje kan nøye oss med å grue oss til at Rubio blir president. Clinton er veldig lite valgbar, tror jeg. Sanders er for langt ute på vingen.

Iowa kommer nok til å være representativt for Trump, tror jeg, når hvahannåhet, han det gikk rykter om hade trukket seg, trekker seg. Bush stuper, gjør han ikke.


Så det er Cruz eller Rubio. Rubio er Fox news stjernekandidat, og virkelig nok til å holde eg våken om nettene, selv om Trump til slutt skulle falle gjennom, som han garantert gjør.

Rubio slår både Clinton og Sanders, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv