Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-06, 08:33   #12
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det tar nå ennå litt tid før vi røsker ned det gamle. Bør vel egentlig nesten ta noen bilder, sånn for å minne meg på hvor fælt gammelkjøkkenet faktisk er. Vent til det er ryddet ut av i hvert fall. Nå har vi telt over at alt vi bestilte er med. En litt sur ting er at den spesialbeastilte benkeplata m. oppvaskkum hadde fått en svær ripe i løpet av transport eller levering. Platene tar det lang tid å få laget, men de sa i hvert fall de skulle kjøre reklamasjonen som en hastesak. Vi får se om de holder det de lover.

I dag skal jeg finne fram plastbokser og kasser og rydde ut mer fra skaper og skuffer. Har egentlig lyst til å hive masser av gammelt og slitt servise og redskaper, men tror jeg skal vente litt, og heller ta hivingen av de sakene når vi skal sette ting på plass i nykjøkkenet i stedet.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat