Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-22, 08:20   #34
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dine beste sparetips?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er lett å tråkke skikkelig feil i slike tråder. For det er så lett å komme med tips som kan høres helt "skru av varmen på bassenget"-aktige ut. .

Godt poeng, selv om det unektelig monner å skru av varmen i bassenget og spare 2000kr på egen konto hver dag .

Jeg synes det er mange gode, folkelige sparetips i tråden her. For min egen del, så er planlegging av mat (er blitt mye flinkere) et av sparetipsene.

Jeg tror også jeg skal gå gjennom alle lyspærer i huset, jeg vet vi har en del halogen, og de ryker ofte også. Vi fyrer mest med ved, har gratis tilgang, så det er billig.
Jeg tror en runde på forsikringer står på planen neste.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat