Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-18, 00:21   #42
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør universiteter og høyskoler legge til rette for toppidrett/annet?

Jeg kjenner at jeg er såpass lite idrettsinteressert at jeg ser at jeg ikke helt klarer å engasjere meg i dette. Men jeg kan til en viss grad se at det er et argument at man kanskje gjør det vanskeligst for de som driver med smalere idretter uten høye lønnsnivå eller mye sponsorer. Er man proff mannlig fotballspiller med millionlønn er det jo null niks problem å utsette utdanning, kanskje verre i sporter der man knapt tjener til livets opphold og iallefall ikke til å sette av penger til senere.

Samtidig tenker jeg på sport som underholdning på lik linje med annen underholdning. Og på de fleste andre arenaer innenfor underholdning må man velge eller prøve å få det til uten for mye tilrettelegging. For meg er det ikke noe skille mellom musikere, skuespillere, modeller, idrettsutøvere eller for den saks skyld youtube-stjerner eller e-sportsutøvere.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat