Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-07, 20:31   #170
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den tristeste sangtråden som finnes

Jeg har mange sanger jeg stortuter av, men det handler mer om omstendighetene jeg forbinder dem med.

Amazing Grace spilte vi både i begravelsen til pappa og til Sigurd, så den får meg til å felle en tåre eller fem. Det er ikke alltid "jeg-er-så-lei-meg"-tårer, men mer en slags melankoli over det jeg ikke får oppleve med to av guttene i livet mitt som jeg savner så veldig.

Tir na Noir En sang jeg alltid har vært fascinert av og som mannen min og jeg ofte har klinet til. Den var et soleklart valg til begravelsen til Sigurd og dermed kjenner jeg det presse på i brystet når jeg hører den nå i ettertid.

I Cried for you (Katie Melua) Dette er en sang som oppsummerer mine følelser rundt det å miste gutten min veldig. Teksten er veldig rørende og vakker, og jeg kan både smile og gråte når jeg hører den.

Everybody Hurts (REM) Dette er sangen som oppsummerer min tragiske ungdomstid. Jeg klamret meg til hele albumet i den tiden, men denne sangen står som et symbol for hva jeg gikk gjennom. Verden var jævlig mot meg, REM var som balsam for selvmedlidenheten min.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat