Tråd: Bytte e-post?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-23, 08:59   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.010
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bytte e-post?

Jeg driver og bytter fra online til gmail. Har hatt gmail-adressen lenge, men har ikke brukt den noe særlig, men nå er det nok (pga. all spam-en).

Det er mye styr. Jeg tok en tørning og bytta adresse hos alle jeg kom på da jeg bestemte meg, men jeg tør ikke å si opp online-adressen enda, for det kommer stadig e-poster fra steder jeg ikke har tenkt på. Det er også noen steder der jeg ikke kan bytte sjøl men må kontakte, og de har jeg skjøvet litt foran meg. Så jeg beholder nok online-abb i hvert fall et halvt år til.

Det verste er vel det lokale renovasjonsselskapet. Der måtte jeg sende e-post om bytte, og det har jeg gjort. Enda ikke fått svar, mellom en og to mnd seinere.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat