Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 15:37   #24
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avfallssortering - hvordan er det hos dere?

Vi har 1 søpeldunk ute , tømmes en gang i uka.
-grønn pose til matavfall
-vanlig handlepose fra eks rema til resten av avfallet
Skulle vi ha hatt flere søppelbøtter måtte jeg har bygd ut..Før lenge siden. får ikke en gang plass til restavfallsbøtta i skapet under vasken(enkelt skap) så den står på golvet rett nedfr vasken. Ikke nå ganial løsning men den må bare stå der. Lille søppelbøtta til matavfall står inni skapet.men som oftest tar jeg ny pose til hver gang,for posene er små og fy for en lukt det blir etter en stund

Så papirtømming en gang i mnd. Er en stor oransj sekk man må huske å sette ut på rett dag :koko: Men man kan og kjøpe en papirdunk. Koster en del penger.
Men vi har oransj sekken i gammel søppeldunken ,som oftest husker de å tømme den. Når du har kastet 3 juspakker,5 melkepakker og en grandis eske i sekken så er den full, så hva gjør man med avisene da?
Vi burde ha 3-4 sekker..Så vi kaster meste av pappen på jobben til mann.

Metal og glass kastes i sånne conternere rundt om kring (det samler jeg i en eske i kjelleren som blir tømt når vi hukser på det)
Plast innsamling har vi ikke

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat