Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-21, 18:27   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter

Dette er altså da ikke mer dramatisk enn at jeg må ha skjerpa fokus og prøver å kutte distraksjoner, og så hadde jeg altså da bare lyst til å "lukke døra til rommet mitt" så lenge, og synes løsningen med både å skrive et "snart tilbake"-innlegg er vanskelig for hvor lenge skal DET stå, da, før jeg lukker, og så plutselig er det en som ikke har sett det og som prøver å gå inn og tror at det er DEN ENE brukeren som er utestengt og så blir'e drama og grining og det orker jeg ikke.

Så jeg har da bare lukka for innsyn over hele fjøla nå, og så kan dette være fraværsmeldingen min for en uke eller en måned eller whatnot, og så er det ingen som blir lei seg eller bekymra eller no.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat