Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-17, 00:18   #57
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn hjemme alene i 4 dager

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvis det blir full fest her hjemme er det plass til adskillig flere folk enn i en studenthybel, og jeg regner med at vi har adskillig mer sprit stående i barskapet enn en som nettopp har flyttet hjemmefra. De studenthyblene jeg har vært på fest i har heller ikke dyre lamper, ordentlig kunst, fullt så ordentlige møbler, osv. Det kan selvsagt drikkes til de super, bli slåsskamper, sexing, narkotiske stoffer osv uansett hvor man er, men jeg synes ikke en fest på studenthybel er det samme som en hjemme-alene-fest i foreldrenes hus.

Når det er sagt så tror jeg (håper) det er mye mindre sannsynlighet for vill festing hjemme når man er ansvarlig for to småsøsken.

Enig med begge avsnitt. Jeg hadde heller latt 16-åringen være hjemme i hverdagen med to yngre søsken å passe på enn alene hjemme en helg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat