Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-19, 10:17   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken bil skal vi kjøpe?

Vår gamle gode 7-seter henger på siste verset, og det er nok et tidsspørsmål før girkassa ryker, og da blir den skrotet. Så vi sitter og leter bil for å finne ut hva vi vil ha.

Kriterier:
Stor 7-seter
Elektrisk eller hybrid
Hengerfeste

Vi har sett på Tesla X og Volvo xc90, men jeg syns de blir så kostbare, finnes det andre alternativ når man trenger en stor 7-seter, og har mest lyst på hybrid eller elektrisk?

Jeg kjører mye på ungene i hverdagen, og etter forrige vinter der varmeapparatet gikk dunken, så ønsker jeg meg en varm, god og komfortabel bil å kjøre. Og jeg er så lei av å fylle på bensin, iallfall på den vi har, som bruker 1,1 liter på mila. Noen som har erfaringer med disse bilene vi har sett på, vi har bare sett på nett enda, ikke prøvekjørt noen. Eller finnes det noen andre som kan være aktuelle?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat