Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 12:31   #377
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg ser at jeg har krysset i pollen, men kan ikke se at jeg har svart (men tråden er lang, jeg kan ha oversett meg selv). Jeg har tydeligvis krysset av for at jeg ble tipset på NM. Nærmere bestemt tror jeg det var Toffskij som fant meg gående alene og lytte til mitt eget ekko inne på "modne mødre", etter masseflukten som fulgte Harriets utvisning (som jeg fikk med meg).

I min introduksjonstråd ser jeg at jeg gratuleres med å være medlem nr 100 Sånn sett hadde jeg vel fått plass på Mayflower, hvis jeg hadde fulgt litt bedre med. Jeg ble medlem den 18.09.2006, så jeg var ikke langt etter.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat