Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-20, 08:22   #77
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.961
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hvis noen lurer på hvor mange enheter det er mulig å bokføre når man pakker ned et digert hus, så er det 95 og fortsatt ikke ferdig. De fleste enhetene er type bananeske, noen er flytteesker og større gjenstander, som vegghengt skap, teller for seg selv. Jeg antar at vi vil få 50 enheter til. Det vi har gitt bort, solgt og kastet er selvsagt ikke med.

Jaja, det er vel et resultat av at unga våre var fjerde generasjon i samme hus og det har vært plass nok i kjeller og på loft og i garasjen* til ganske så mye, og ingen har noen gang rydda ordentlig etter forrige generasjon. Det var lettere med min familie, der blei alt brent i 1944 og det som blei samla etterpå ble ryddet ordentlig av noen (ikke meg), både da Fattern's foreldre og Mutterns foreldre døde.

* Nei, det er SELVSAGT ikke plass til en bil i garasjen, jeez, hva tror du liksom?

Strå er ikke aktiv