Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-21, 17:34   #148
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Jeg fant igjen denne åtte år gamle tråden!

Jeg leser med forundring det jeg selv skrev. Vi bruker rundt fem minutter på kjøkkenet nå. Og det har vi gjort i årevis, det virker merkelig at det har vært annerledes. Jeg vet ikke hvorfor. Vi har IKKE lavere standard enn før, snarere tvert imot. Men det går raskt. Vi rydder også mens vi lager mat, og det er ryddig når vi starter måltidet.

En ting som ikke er annerledes: Vi har ny oppvaskmaskin, og absolutt ikke av den billige varianten. Den er supergod. Og romslig og lett å stable i. Men vi må fremdeles skylle og bruke børste. Jeg fatter ikke at så mange kan hoppe over det stadiet. Selv om potetgryta/risgryta/pastagryta settes i vann, så er det stivelse festet på innsiden, og det går ikke bort uten at man løsner litt med en børste. Samme med havregrøt. Børste må til. Jeg tror ingenting på at vi har en dårlig maskin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat