Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-13, 20:33   #145
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker du på å rydde kjøkkenet etter middag?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Går hundeskål i oppvaskmaskinen? Der kjenner jeg at en viss prippenhet slår inn for min del. Jeg skjønner jo at det er varmt nok til at det blir rent, jeg syns bare det er ekkelt likevel. Gjorde aldri det da jeg hadde katt.

Jo, det gjør jeg. Den vaskes ut av med litt papir og zalo og varmt vann før den går i maskinen. Det er både av hygieneårsaker og fordi det ofte sitter matrester fast i den. Den går i maskinen etterpå, det har jeg ingen problemer med. Jeg synes faktisk det er eklere å ikke ha den i maskinen. Det er derfor jeg putter den inn der.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat