Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-08, 09:53   #45
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen med dysleksiangst her inne?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg syns det vitner om at man ikke tenker gjennom det man skriver når man "aldri" bruker stor bokstav etter punktum. Til HI - jeg syns ofte at innleggene dine er slitsomme å lese, så da velger jeg å hoppe over dem. Noe av årsaken er at du ikke bruker stor bokstav etter punktum, noe av årsaken er at du veldig ofte starter hver setning på en ny linje. Det medfører ofte en unaturlig oppdeling, fordi setninger som naturlig ville hengt sammen i samme avsnitt da blir splittet på en unaturlig måte. Jeg er på ingen måte en av spikkerne her inne, jeg har garantert en del skrivefeil jeg ikke alltid er meg bevisst, og jeg finner stadig vekk tegnsetningsfeil i egne innelgg.

Problemet med at man velger bort innlegg på grunn av måten de er skrevet på er at man kan miste en del interessante og viktige poeng, så hvis du er interessert i at flest mulig skal lese innleggene dine så er det et poeng å forsøke å skrive så riktig som mulig. Et forum er tross alt et sted hvor man kommuniserer skriftlig, og man dermed har mulighet til å tenke og lese igjennom en ekstra gang før man poster.

Gaia sa det så bra.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat