Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-08, 14:04   #1
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny bil? Hvilken type?

Min VW Polo har gått ca. 140000 og er elleve år gammel. Den har mye lakkrust.

Nå la jeg akkurat om dekk, og observerte ekstrem slitasje på innsiden av fordekkene. Forstillingsfeil, tror jeg. Verkstedet skal sjekke til uken. Men nå føler jeg behov for å være forberedt på at det lureste er å kjøpe ny bil.

Er det forresten det?

Og hva vil jeg ha? Poloen er litt snau nå, med barn som vokser. Litt trangt i baksetet, litt dårlig plass i bagasjerommet. Jeg trenger noe litt større, men ikke mye.

Jeg er null opptatt av merker og utseende. Jeg vil ha en fornuftig, pålitelig bil til en rimelig penge. Kommer til å kjøpe brukt, 3-5 år gammel kanskje? Jeg har ca. 130000 å bruke på det.

Jeg har sett på Skoda Fabia stasjonsvogn, den ser passe stor ut. Er det ellers noe i samme klasse som kan være fornuftig?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat