Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-10, 17:34   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokvasker du håndklærne?

Nå for tiden så tror jeg normalt sett ikke at kokevask trengs, vaskemidlene er så mye bedre sammenlignet med tidligere. Det har jeg lært meg av vaskemaskinsmiddelsleverandører som jeg hadde som leverandør i min tidligere jobb. Er det omgangssyke i huset så kan jeg vaske på varmere.

Milfrid, her var også vaskemaskinen satt mot varmtvannet, men vi fikk dem til å endre på det. Alt ble jo vasket på veldig varm temperatur og vi har ganske mye tøy som helst bør vaskes på cold. På vår maskin (som er veldig bra, en LG om jeg ikke husker feil) så har vi også extra hot. Dermed tar jeg utgangspunkt i at cold er ca 30, warm er ca 40, hot er ca 60 og extra hot er ca 90.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat