Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-10, 17:22   #16
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokvasker du håndklærne?

Jeg svarte at jeg kokvasker dem. Noe som stemte i Norge. Kokvask fordi jeg vasker dem sammen med undertøy og kluter. Skulle jeg vasket bare håndklær hadde de nok gått på 60 grader.

Her i USA, vel, her er det ikke noe som heter kokvask. Det er noe som heter "hot", men hvor hott det er, vites ikke. Den forrige maskinen hadde ikke hot en gang, den brukte bare det varme vannet som var i springen, viste det seg. Som gjorde at jeg måtte fyre varmvannsberederen på full guffe og vaske alt tre ganger (hvert program tok ca 15 minutt") for å føle at ting i alle fall var vagt rent. Den vaskemaskinen gikk dessverre i stykker ganske fort. Den vi har nå kan som sagt vaske på hot, og om man setter på alle funksjoner, så vasker den lenge og vel og ting ser sånn ca rent ut. Men jeg savner Mielen min!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat