Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-20, 09:16   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommerferien 2020 Trondheim - Bergen i bil

Det ser ut som vi får med oss tre ungdommer nedover vestlandet. De er henholdsvis 18, 17,5 og 15 når vi reiser.

Foreldrene har lyst til å kjøre kysten nedover, inkludert Atlanterhavsveien, mens ungdommene helst ville flydd (det er vurdert og tror nok det blir vel dyrt for tre stk).

Men om vi kjører den veien må vi overnatte. jeg ser for meg Ålesund som er greit delmål? Men før det må jo ha noen stopp. Hvor er det naturlig å stoppe for lunsj og middag? Noen tips? Lunsj kan gjerne være rasteplass med matpakker.

I Bergen skal vi bo der vi alltid bor, så den er grei (min hjemby). Men jeg har lyst å kjøre til f.eks Stavanger også for en forandring. Men mannen vil til Geilo. Der har vi også gratis hytte å låne. Ungdommene vil garantert bare rett hjem, da ... Geilo er vel smarteste valget for returen og minst mulig kjøring da. Her ranter jeg, jeg lurer ikke på noe.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat