Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-10, 19:42   #31
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Kan noen si noe om størrelsene til Desigual? Jeg synes vanligvis klærne deres er alt for mye, men Joikas kjole var nydelig. Er det vanlige, spanske størrelser (dvs små)?

De er en del mindre enn norske størrelser, men ikke så mye som mange skal ha det til.

Jeg er som regel 44 oventil, i Desigual må jeg ha 46. Jeg bruker 40 i skjørt, Desigual-skjørtet jeg har på nå er i 42, men det sklir litt ned på hoftene. Kjoler i vevde stoffer kan være små.

De har kjolen til Joika på Designforum i Kongens gate. Var innom i dag.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv