Tråd: Hage 2018
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-18, 10:46   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2018

Jeg har ikke forhåndsådd noe i år. Tomat funker ikke så bra på friland når vi tar et par ukers ferie på midten, men satser på å kjøpe litt småplanter.

I år må vi bygge nytt stativ til noen av fruktbuskene slik at de ikke lener seg for mye inn på naboens eiendom, også går vi for klassikere som potet, løk, grønnkål, broccoli, gresskar, kålrot og gulrot. Vi har en pallekarm med ramsløk som jeg gleder meg til å spise av, endel ulike urter og mye blomsterløk.

Jeg kunne tenke meg flere blomster som blomstrer om høsten, som jeg kan ta med inn. Noen forslag?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat