Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-17, 11:17   #71
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix-anbefaling: 13 gode grunner

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Alle rektorene i Trondheimsskolen sendte ut melding via meldeboka i går ang selvmord, søke hjelp og denne serien.

Edit: Ja, nå ser jeg det er navnt over. Jeg forstår at det er hendelser som avgjorde at det er derfor det ble gjort, men jeg er også litt usikker på dette, slik dere nevner over her. Vi fikk to meldinger ettersom vi har to barn på to ulike skoler.

Vi fikk tre meldinger, og vi har tre barn på samme skole.

Uansett, det er ikke noe jeg føler jeg trenger å ta opp med mine barn spesielt, siden de ikke har sett serien, de er relativt små enda, og jeg har ingen grunn til å tro at de går med tunge tanker som de ikke deler. De er fortsatt i alderen der de kommer til mamma med det meste.

Men jeg tenker det er en grei påminnelse til de som har eldre barn, og til de som har barn som følger serien (jeg har ikke sett den selv). Så gjør foreldrene hva de vil om de ønsker å snakke om serien og gå nærmere inn på hvordan barna har det eller ikke. Og for de som føler de har barn som har lukket seg veldig etter de ble tenåringer, kan brevet være det lille dyttet de trenger for å bestemme seg for å skaffe hjelp, eller få barna til å snakke med noen de kanskje lettere kan åpne seg for.

Det er ikke sikkert skolene skal ha masse fokus på dette, brevet er jo først og fremst til foreldrene som omsorgspersoner. Det sendes heller ikke ut til barna.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat