Tråd: yoghurt?
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 22:11   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: yoghurt?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Yoghurt kan gis fra 10 mnd med mindre det er spesielle grunner til å la være.
Vi gir stort sett Biola eller Mild og lett; evt helt vanlig annen type hvis det er det vi har. Og jeg er en av dem som mener at det er ikke sukkeret i yoghurten som har noe å si, det er sukkeret i alt det andre man kan stappe i seg... Yoghurt inneholder mye bra, og i begrensede mengder har jeg ingen hemninger på å gi det til barna.

Begrensede mengder er nøkkelordet her ja. Desverre kjenner jeg MANGE som gir både 2 og 3 sukker-yoghurter hver dag til barna fordi de mener det er så "sunt". Man kan vel like godt gi naturell tilsatt mosede bær så slipper man alt sukkeret? Men mange "gidder" jo ikke å bruke 2 minutter ekstra på å lage renere mat.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat