Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 09:15   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Signerer Skilpadda. Min seksåring er særdeles opptatt av land og kart og flagg og sånt og er mer geografisk flink enn både meg og faren omtrent. Så hun vet alltid hvor vi skal og plasserer en god del land på kartet osv. Men det er stor forskjell på barn og jeg synes ikke det er rart om hennes venner ikke vet like mye om geografi som henne altså, for hun er spesielt opptatt av dette. Nå hadde jo jeg fortalt hvilket land vi skulle til uansett da, jeg hadde ikke bare sagt vi skulle til Syden, men det kan jo hende foreldrene hans HAR sagt det men at han har glemt det, eller ikke bryr seg. Han er jo bare 7 år.

Men okei, vi reiser jo så sjelden at hver gang vi skal til utlandet sitter vi (som regel jeg og 6-åringen) helt hypre og pugger gloser og slikt sammen, og lærer alt om landet vi skal til, flagget, maten, språket osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat