Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 09:04   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Det er jo godt mulig at de har informert, men at det ikke har gått helt inn. Følgende samtale fant nemlig sted her i går. Snuppa er normalt sett en særdeles oppegående 5-åring:

Snuppa: jeg vil dra på ferie
Jeg: ja, vi skal på ferie, men det er på sommeren
Snuppa: hvor skal vi da?
Jeg: Vi skal til Tyrkia, til en by som heter Side
Snuppa (med forhåpning i stemmen): Kommer Lollo og Bernie til å være der?
Jeg: Ja, og det blir strand og basseng akkurat som sist, men det kan hende at maten er litt anderledes.
Snuppa: supert. Da blir det helt likt som der vi var på ferie sist.

... og det har hun helt rett i. Selv om vi da var på Mallorca og at vi nå skal til Tyrkia. Det viktige for barn er sol, basseng, is og Lollo og Bernie. Hvilket land de er interesserer dem mindre. Siden hun har med en lillebror også, så begrenser det seg hvor mange utflukter man gidder å ta når man er på ferie.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat