Tråd: Vi pusser opp
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-08, 00:17   #30
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi pusser opp

Maling mm. ble kjøpt inn på lørdag. Storebror fikk være med å velge fargen til rommet sitt.

I går begynte Storebror og jeg å grunne veggene på rommet hans. Han var så stolt der han tok plate etter plate og måtte ta pause fordi mamma var så treig med å male i fordypningene. (Det går kjapt med rullen på de store flatene. Det som tar tid er fordypningene mellom platene. Der må vi bruke en liten pensel.) Heldigvis hadde vi cd-spiller og arbeidet gikk lettere med 80-talls slagere på høyt volum.

Vi var kommet ca halvveis da vi ga oss. Mannen min og jeg skulle fortsette med grunning i kveld etter at guttene hadde lagt seg, men de sovnet så sent at det ble ikke noe av.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat