Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-22, 19:31   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er de varmeste vinterskoene?

Jeg er villig til å betale nesten hva som helst, men ikke helt 4000,- som de Birkenstock-skoene jeg egentlig ønsker meg koster... De må altså veldig gjerne likne på disse, men disse er jo ikke vintersko, så om jeg var villig til å betale for dem, hadde det ikke hjulpet.

Jeg trenger de varmeste og beste vinterskoene, som er pene nok til å bruke til/fra jobb og helst til kjoler også. Må enten kunne kjøpes i butikk i Oslo eller fra en nettbutikk som sender veldig raskt og som det er enkelt å returnere til, siden jeg har dusteføtter.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat