Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-19, 21:49   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.555
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?

Middag hos mine foreldre, min bror med familie og oss, og så er vi trolig hjemme alene vi fem etterpå. Et par år var vi sammen med bror med familie og noen andre, men året etter var det dill med omgangssyke og karantene tid og den gikk over før nyttår men da var jeg irritert pga kravet om 4 døgn karantene for dem som ikke hade hatt det for å se om de få det så vi feiret på idrettslagets hus noe som for meg var dønn kjedelig hvor jeg satt uten noen å snakke med egentlig. I mange timer.
Så i fjor var vi hjemme og ikke hørt om noe annet i år heller.

Ungene glor på tv og nettbrett og vi prøver å få til litt brettspill men med unger fra 4 til 11 så var det i alle fall i fjor da yngste var 3 ikke så lett, og hun er trett og vil legge seg mens de to eldste rangler så vi får se hva vi får til i år.

Ut og se på fyrverkeri ved midtnatt, tar trolig med minstemor også, før vi dytter ungene i seng og krabber etter selv.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat