Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-11, 13:05   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Quick-fixes for treg pc

For mange er slike "ryddeprogrammer" noe som skaper mer problemer enn de løser CCleaner er for så vidt annerkjent, og hvis man laster det ned fra den offisielle hjemmesiden eller downloads.com så er det nok greit, men man skal være forsiktig med hvor man laster ned en del populære gratisprogrammer.

Jeg ser heller ikke helt behovet for slike programmer hvis man bruker hodet litt og ikke installerer alt mulig i vilden sky.

For antivirus vil Microsofts gratisløsning, Security Essentials, nok gjøre nytten. Norton skyer jeg personlig som pesten.

Men som det nevnes her, sjekk at det ikke er noe som bare har hengt seg opp. Jeg hadde en periode her nylig hvor Word 2003 ikke ble avsluttet når jeg tilsynelatende avsluttet det. I stedet ble det liggende å ta svært mye prosessorkraft fram til jeg avsluttet det gjennom oppgavebehandlingen...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat