Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-22, 12:19   #78
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fersk elbileier

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ny elbleier melder seg! Trenger jeg ladebrikke fra NAF når jeg har bestilt fra Elbilforeningen? Har også kort fra Plugsurfing som fulgte med i bilen.

Hvor mange ladeapper trenger man egentlig? Enn så lenge lades det hjemme. Jeg fikk beskjed om å lade til 80 eller 90 til vanlig og 100 før langtur. Men de sa ikke noe om å vente med lading til 20% så jeg har ladet hver dag. Er det dumt?

Du lader akkurat sånn det passer deg. Husk at bilen er til for din komfort, ikke omvendt. Jeg har et lite batteri og lader så ofte jeg kan, følger ingen regler. Det har jeg gjort i over 4 år. Det har ikke hatt noen negativ effekt på batteriet whatsoever. Du har helt sikkert en bedre bil enn meg og den tåler helt sikkert å lades når det passer deg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat