Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-20, 10:51   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørketromler du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan er det med brannsikkerhet i slike fellesområder? Står maskinene på «alene» eller må dere være tilstede?

De står på alene. Men vaskekjelleren er ganske "befolket", og man har bare vaske/tørketid på ca 4 timer mener jeg å huske. Og det er alltid noen på vent eller innom for å se om det er ledig. Så ofte når jeg tørker er det noen som vasker osv. Det er ikke lov å bruke vaskekjelleren etter kl 21, men det er nok mest på grunn av støy.

De gamle tørkeskapene er rett og slett to digre innebygde skap med vifteovn i enden, og de skrur seg av automatisk etter to timer.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes også treningstøy ofte lukter hvis det vaskes på 40. Alt annet utenom håndklær, sengetøy og undertøy prøver jeg å vaske på 40.

Ja, samme her. Og sengetøy og håndklær kokvasker jeg oftest, må jeg innrømme.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat