Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-20, 10:39   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tørketromler du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg syns denne nye forskningen er interessant: https://www.dinside.no/bolig/best-a-...kaldt/72102473

og det er jo ikke mulig å drepe bakterier (hvis det er målet) på verken 30-40 eller 60 grader.

Leste den tideligere i uka. Og angående det siste avsnittet ditt, så stemmer det.

Jeg vasker som jeg gjør fordi jeg kjenner på lukta om det er rent eller ikke. Treningstøy lukter faktisk etter vask på 40. Ikke nødvendigvis med en gang, men når man begynner å svette i det neste gang. Mannens t-skjorter som ligger tett mot armhulene lukter ikke svette, men kraftig av deodorant (han han prøvd flere typer) etter vask på 40. Ikke 60. Dette forteller meg noe om kvaliteten på vasken.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat