Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 14:30   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Syden" neste jul

Egypt er ganske stabilt. Det regner bare noen få mm. i året. Brasil er langt og ganske dyrt. Dessuten kjenner jeg selv at jeg ikke kunne reist bare til Natal hvis jeg skulle til Brasil igjen. Det er alt for mye annet spennende i det landet. Dessverre koster det masse penger.

I Egypt er det ikke anbefalt å leie bil og å reise rundt på egenhånd, men man får veldig mye med seg på utflukter vil jeg tro. Jeg har ikke reist charter til Egypt selv, men vært på studiereise. Kairo kan være ganske kaldt i desember. Luxor er stort sett alltid varmt. Velger du hotell i Luxor tror jeg sjansen for skikkelig varme er større enn ute ved kysten (selv om det er varmt nok der også). I Luxor får du ikke havet, men det er flotte hoteller og ufattelig mye spennende historie. Der kommer man også noe nærere inn på Egypt enn man gjør på et resort ved kysten.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat