Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 13:49   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Syden" neste jul

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ja, det vurderer vi å prøve neste år.
Vi har sett på Thailand og enkelte andre steder med lang flyreise; Karibien, Mauritius etc. Det er ganske dyrt, men jeg ser at man kan få billigere turer jo lengre man venter, men da må man jo være litt fleksibel på reisedag.
Så har jeg sett på Egypt, man får utrolig flotte hotell for pengene der, men jeg er usikker på klimaet, er det varmt nok?
Har noen erfaringer å dele?

Brasil er et godt alternativ rundt juletider. Da er det sommer der og det er et flott land å reise til.

Jeg har vært i Egypt i jula og tempen lå på rundt 20-23 grader. Ikke kjempevarmt, men behagelig. Gjennomsnittstempen i Hurghada og Sharm El Sheikh ligger vel på rundt 20-21 grader i desember/januar. Dessuten regner det aldri. Jeg har også vært i Aqababukta rundt samme tidspunkt og der var også tempen omtrent den samme. Apollo har flyvninger til Aqaba på vinteren.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat