Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-18, 12:42   #34
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Jeg solgte huset mitt hadde jeg friske urter på kjøkkenet, en vase med peoner som ble brukt både på bilder fra stuen og et soverom ( ), heldekkende og stilrent sengeteppe på sengene, kjøpe også nytt, pent håndkle som ble pent dandert på baderomsbenken, og ny såpe og håndkrem av godt merke.
Jeg synes også det er lurt å banke sofaputene skikkelig, og dandere ev. løse puter pent.

Ryddet bort alt av klær og sko i yttergangen, og lot kun et par utvalgte jakker og et par sko stå igjen....

Nye blomster i krukken på trappen/inngangspartiet

Rene flater er viktig, og å rydde bort personlig dall-dall som man ofte har stående/liggende rundt forbi i huset.

Bør vel heller ikke være noe særlig fotografier av familien/msk på veggene etc.

Vinflaske, dandert med fylte vinglass, kurv med boller, eller pledd og oppslåtte bøker etc som er ment stemningsskapende synes jeg blir for mye av det gode.

Lykke til med salg!

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat