Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-13, 11:15   #782
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg synes nesten de begynner å fremstå sekteriske jeg. En slags intens fornektelse fra mange av forsvarets vitner fra kretsen rundt Øygard som bare får meg til å lure. Som f.eks. å hevde at det og dele seng med en trettenåring og å anse det som naturlig kan være kulturforskjell . Eller å være helt overbevist om at Øygard ikke kunne skjenket henne, eller at tonen fra skype og blogger bare er et tegn på hans naive godhet? Jeg forstår det ikke.

Ikke jeg heller. Men jeg ønsker virkelig å forstå, nettopp fordi det virker så uforståelig. Å hevde at det er kulturforskjeller som kun er forståelig når man kommer derfra, gir ikke et spesielt godt inntrykk av kommunen, så det er veldig synd at det legges frem slik. Det rammer jo alle som bor der og skaper et utrolig negativt inntrykk av kommunen når det fremstilles slik.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv