Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-16, 22:19   #18
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den åpenbare oppfølgingstråden: Speilløst systemkamera/ hybridkamera

Siden det så ut som du hadde bestemt deg så ville jeg ikke si noe, men jeg tror du hadde angret på å ikke gå for speilrefleks. Hvis du virkelig tror at fotografering er noe du kan ha stor glede av. Da jeg fikk det første speilreflekskameraet så trodde jeg at det var for stort til å drasse mye på, så jeg tenkte jeg ville bruke det lille kameraet like mye. Det ble aldri brukt igjen. Det er en vanesak å ha med stort kamera, og jeg tenker aldri over det lenger. Jeg har med kameraet "over alt". Jeg har Canon 650D, og for meg som har små hender så har Canon et nettere kameragrep enn mange andre merker. 100D er enda mindre, så jeg tror ikke du vil oppleve det som veldig stort.

Jeg vil også anbefale deg å skaffe et godt fotoredigeringsprogram først som sist, og lære å bruke det. Jeg bruker Photoshop Elements, og etterarbeidet på bildene er noe jeg virkelig koser meg med.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat