Tråd: Mobil
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 11:45   #37
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Jeg har en gammel SE T630. Den er grei nok til sitt bruk, men jeg kunne ønsket meg litt bedre kamera.

Den har jeg også. Fikk den til jul i 2004. Har hatt planer om å kjøpe meg ny lenge, men siden jeg lever av studielån synes jeg ikke at jeg kan kjøpe ny når jeg har en som funker. Den er helt grei, bortsett fra kameraet.

Tror jeg ønsker meg aller mest en skikkelig kameramobil neste gang, men det spørs om ikke økonomien tilsier at det blir en standardmobil uten noe som helst "ekstra".

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat