Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-22, 11:22   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.874
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskningsrådet og Ola Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg blir lettere sjokkert over at jeg overhode ikke har fått med meg den håpløse uforutsigbarheten så mange forskere, og andre i akademia, i Norge har.

Dette var faktisk hovedårsaken til at jeg ikke fullførte phd-en jeg begynte på. Forskerkollegene på instituttet jeg var tilknyttet brukte anslagsvis 40 % av tiden sin på å jakte nye prosjekter og nye penger, og mange går i midlertidige stillinger til de er langt oppe i 40-årene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat