Tråd: Wheel of time
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-21, 13:32   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wheel of time.

Jeg er hektet! Og har begynt å høre på bøkene igjen, parallelt med serien. Jeg syns castingen er helt nydelig. At den er så mangfoldig passer utrolig godt med at dette er en postapokalyptisk verden som har gått i stykker, hvor befolkningen har blitt "kastet rundt".

I bøkene syns jeg Nynaeve var utrolig irriterende, mens her har karakteren dybde og er lett å like. Samspillet fungerer godt, og jeg kan ikke fatte at de skal erstatte Mat i sesong 2. Jeg kan ikke tenke meg at skuespilleren som tar over er i stand til å spille ham like bra. Den jeg foreløpig liker dårligst er Rand. Jeg får ikke helt taket på ham.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat