Tråd: Wheel of time
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-21, 13:07   #1
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wheel of time

Er det noen andre som har likt bøkene og har begynt å se serien?

Jeg så ferdig episode 5 i lunsjen i dag og har lyst til å høre andres tanker.

Jeg skal innrømme at etter at jeg var ferdig med første episode så var jeg skeptisk. Den litt gammeldagse seksualmoralen som Jordan (som tross alt var offiser født på 30 tallet) gir til hovedpersonene fra Two Rivers er en viktig del av stemningen boken og jeg var skuffet over at de bare kastet den overbord med en gang. Særlig når det ikke har noen betydning for handlingen videre.

Men, nå når jeg har kommet lengre så er jeg mer og mer overbevist. De har jo kuttet mye, det skulle bare mangle, men jeg synes at de får frem mye bra likevel. Og jeg liker skuespillerne godt. Akkurat nå, etter episode 5 er jeg aller mest begeistret for Lan og Nynaeve.

Og den mangfoldige castingen er en stor suksess. Det er deilig å se en fantasyserie som ikke er blendahvit.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat