Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-20, 19:22   #172
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Den blå bilen i venstre felt holder seg i venstre felt og kjører ut av rundkjøringen til venstre felt. Den bytter ikke til høyre felt (der gul bil kjører) midt i rundkjøringen for å kjøre ut i høyre felt. Det byttet av felt gjøres FØR eller ETTER.

Påstanden var vel at man ikke skulle bytte felt. Og det er ikke mulig. For man kommer ikke ut av indre felt uten å bytte felt.
Så om man ikke skal bytte felt blir man kjørende i ring til politiet kommer

Men det er mye rar kjøring i rundkjøringer. Men jeg synes jo folk kan gi litt slakk. Jeg kjører i tofelts rundkjøring kanskje ti ganger i året. Og ja, det hender jeg roter det til. Men TUT da for Guds skyld ikke. Det hjelper hvert fall ikke når det allerede koker godt i topplokket.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv