Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-17, 12:58   #113
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Kollega med alt for mye godlukt på seg. En ting er selva lukta, en annen ting er mengden. Jeg får hodepine og i tillegg litt småkvalm.

Jeg også hater sånt, og etter jul her så var det ei som kom med veldig mye godlukt og jeg bare utbrøt uten egentlig å tenke meg om "at her er det noen som har fått ny parfyme til jul". Men det funket. Da spurte hun faktisk om det luktet mye, og hun merket det ikke selv. Siden har jeg aldri kjent den lukta igjen på jobb.

Elisabet er ikke aktiv