Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-09, 14:09   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uetisk reklame?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.



Deres behandlingsprogram består så vidt jeg ser det kun i kirurgi med litt oppfølging. Betyr dette at de virkelig vil operere mennesker med en BMI på 30? Jeg har stor forståelse for at mennesker med virkelig høy BMI trenger dette, men er dette virkelig noe for mennesker med BMI på 30?

Dette er en av grunnene til at jeg er meget skeptisk til denne "allmenngjøringen" av vektoperasjoner. Jeg tviler STERKT på at det er så veldig mange med en BMI på 30 som har helseproblemer pga. vekten. I så fall må det ha noe med livsstilen å gjøre og ikke med tallet på badevekten som sådan. Jeg tviler ikke på at mange vil gå i den fella at de TROR ev. BLIR OVERBEVIST OM at det er (over)vekten som er problemer, og så blir de operert og så skjer ikke annet enn at de går ned noen kilo, men helsa er like dårlig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat