Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-23, 00:08   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er et passe stort barne-/ungdomsrom når man har en kjellerstue i tille

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Rom som er smalere enn 2 meter burde være forbudt.

DETTE! Er rommet 2m bredt så kan mye funke, men under det, så blir alt veldig vanskelig. Minsten har 6,5m2 og han har seng med oppbevaring under (brukes i hovedsak til klær og noe Lego), pult og et smalt skap. Det gir fin gulvplass egentlig. Sengen er 90 bred, og det er jo klart at på et tidspunkt så vil det være et ønske om bredere seng.


Det kan nevnes at vi hadde det rommet før, og da var det "bare" sengen vår liksom (160 cm)

De to andre soverommene til barna (nå voksen er på 11,5m2) og vårt på 13m2.

Men altså, i overskriften står det passe stort og ideelt sett så vil jeg jo anbefale større rom enn 6,5m2. Ideelt sett så ville jeg hatt endel større rom enn det. Men vi bor i Oslo, og skal man ha store rom all over liksom så må man betale MYE. Eller det kommer jo litt an på hvor man ønsker å bo da.

Og så vil jeg anbefale å se alle de fine videoene man kan se i SoMe med små, små leiligheter og arkitektoniske og designermessige grep man kan gjøre for å få best mulig ut av plassen. Det er virkelig inspirerende og viktig i fremtiden at vi nyttiggjør oss av den plassen som er.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat