Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-22, 13:19   #605
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.305
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Safran: Hvis du skriver hvilket garn det er snakk om, så kan sikkert noen i denne tråden komme opp med alternative garntyper med samme kvalitet.

De var veldig søte, men ser ut til å være ganske mye jobb. (Jeg er helt håpløs med å få brodert på mønster i ettertid, og det må du vel her. )

Åja, det er kanskje viktig. Det er Novita sitt Muumitalo-garn. Jeg har fått tak i noen av fargene, men mangler altså ett. Hadde derfor lyst på akkurat dette garnet, så jeg slipper å blande.

Denne boken er nylig oversatt til norsk, så jeg tenkte kanskje noen av dere iherdige strikkere også var i gang med dette.
https://www.adlibris.com/no/produkt/...icle=P48198684

__________________
In vino veritas

Sist redigert av safran : 23-09-22 kl 13:25.
safran er ikke aktiv