Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-20, 09:15   #4
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettene

Pølselapskaus lager vi med jevne mellomrom. 2 x grønnsaksblanding fra Rema ( 12 kr pr stk tror jeg), buljong, og så tilsetter jeg kjøttpølse i biter. Ofte finner jeg små pakker med det til 10 kr på tikronersmarkeder, de holder seg en stund i fryseren.

Vi får rester av dette, etter at sulten mann, tenåringssønn i voksealder + datter og meg har spist oss mette.


Bunnpris selger kjøttdeig til 30 kr, hvis en tilsetter litt linser eller bønner, + tomatsaus/ hvitløk / raspet gulrot / løk / hva enn nå liker, får en en raus porsjon kjøttsaus for godt under femtilappen. Jeg kjøper ofte store pakker av butikkenes eget pasta, merker ikke forskjell.

Vi lager også en del helstekt kylling, den fikser i grunnen seg selv i ovnen. Finner ofte enten fersk eller frossen til rundt 60 kr.


Sist redigert av Bokormen : 10-08-20 kl 09:22.
Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat